mandag 18. august 2008

Første etappe unnagjort!

Bon soir!

Nå sitter jeg på hotellet i paries med Birgitte - den andre ettåringen som skal være på Madagaskar i år. Vi møttes på Gardermoen i formiddag, og nå er altså første etappe på reisen unnagjort. Vi er kommet til Paris, men sitter stuck på et hotell et stykke unna sentrum... I morgen tidlig går flyet videre til Antananarivo. DET blir sinnsykt spennende! Jeg har sjekket værmeldingen I "Vårt Land" (dere som har den flotte avisen kan altså lese om hvordan jeg svetter i 30 grader, når dere pakker dere inn i ull-lue og polvotters senere i vinter=) Nå er det senvinter på Madagaskar, så det blir en noe mildere start med "kun" noenogtyve grader... Vi er iallefall gira på å komme oss ned til solskinnsøya.

Det har vært fantastisk å få så mye støtte og hilsner før utreisen. Jeg kjenner at jeg har mange mennesker i ryggen mens jeg er borte! TAKK! Jeg håper at det skal være grei internett-tilgang for å blogge og greier. Senere skal jeg få lagt ut litt mer kontaktinformasjon...

Guds velsignelse!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hils birgitte masse! kos dokke, og Guds velsignelse!

Therese sa...

Masse lykke til! Kommer til å vente spent på update-mail;)

Hilsen den andre Therese;)

Anonym sa...

Gleder meg til å følge deg Preben! Gleder meg til vi sees igjen:) Glad i deg kompis

Kari H sa...

Tenk, nå æ dykke då kommen ned t Antananananarivo (formoder jeg)!! glede mæ t å høre fortsettelsen. Hils masse t Birgitte ja. Kossen va forholda i Paris då? Va d regn? elle sol? natt kanskje?

Uansett: Hilser med Matt.5, 14-16 (Det med lyset i verden, og at me æ d)

Anonym sa...

følger med jeg også blir spennene og høre, lurt og lage blogg.

gleder meg til påske

Anonym sa...

glemte og registrere meg først men det er meg Christian Fredrik